Phu..

Det var ingen fara med betalningen. Linnea på Kilroy, som ordnat resan till mig, kontaktade dem och det var inga problem alls. Det var bara ett allmänt mail som gick ut till alla elever.

Julafton igår!
Fick lite saker som jag ska ta med mig, bl.a. en liten hårfön, nya skor och en väska. Det var en mycket mysig julafton som firades hemma hos farmor och farfar med kusinera. Det är just det som jag tycker så mycket om med julen, att man får träffa alla man tycker om! Igår ena sidan av släkten och imorgon den andra ute i Östhammar.

God fortsättning på er, som man säger!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh så tråkigt att jag inte kunde vara hemma går! :( Hoppas ni hade det trevligt ändå. Vi måste ses snart! <3

2010-12-27 @ 13:55:38
URL: http://blacksundays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0