After saturday comes sunday and then monday

Söndag, jag var upp tidigt och sprang. Hoppade i trappor och mådde allmänt jätte bra! Lunch och sen mys med Grant och Louise nere i soffan. På kvällen kom min älskade Nickie hem från sina äventyr nere på sydön. Hon hade haft det så bra och jag är verkligen taggad på att åka ner i vinter! Vi satt och pratade till sent över några koppar te, mys!

Idag skulle vi springa alla tre, jag, Louise och Nickie, men det var regnigt så vi ställde in. Jag var så sugen att jag tog mig ut ändå. Har hittat bästa stället att köra massa explosivitetsövningar som kommer komma bra till hands när jag börjar med sprinten nästa vecka! Efter det har jag pluggat, läser en jätte intressant bok om psykologi realterad till mat, precis sånt som jag är fascinerad av. Louise jobbade ikväll så jag och Nickie har lagat mat, fired rice, halloumi och wokade grönsaker, mumma! Sen har vi sett på film, Easy A, kan verkligen rekommendera den, så bra! Önskar att jag kunde vara mer som tjejen i filmen, helt oberoende av allt och alla. Alltid beredd med en klockren kommentar och rikitigt smart, new role model?



Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik, ska hoppa i säng snart för imorgon ska jag ut på hemliga uppdrag... mer än så säger jag inte än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Becca alltid på språng, härligt att höra =D. Ok jag ska ta å checka in filmen hihi, ha det underbart kram!

2011-04-25 @ 14:11:07
Postat av: jessica p

inlägget innan var från mig (jessica pettersson) om det inte syntes =P

2011-04-25 @ 14:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0