And days go by

Ännu en vecka har gått.. Tisdag natt blev väldigt mysig, vi bakade socones och satt uppe och pratade länge länge. På onsdagen ragnade det så vi gjorde inget speciellt, jag gick några ärenden på stan och såg på film. På kvällen gick vi ut och satt och pratde med Louise jobbarkompisar nere vid britomart på en mysig pub. Torsdagen var liknande onsdagen, men vid fem började jag mitt provjobb på restaurangen Longroom i en stadsdel som heter Ponsonby. Jag jobbade fem till tio innan jag och Nickie tog bussen hem mot Glendowie och mötte upp Louise i Mission Bay. Vi åt flingor och glass, mös och såg på tv. Det var så kallt igår att vi satt med dubbla täcken och mössor på oss i soffan. Vi såg flera filmer och sussade sedan sött i en enda hög i soffan.

Idag har vi ätit frukost på en restaurang nere i St. Heliers och köpt Uggs till Louise, kvällen blir lugn men kul på A&M som är samma pub som i onsdags, mysigt.

Jag fick för övrigt jobbet på Longroom!!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för ett super mysigt påsk lov :D hoppad du har det trevlig ikväll ;) hihi!



LOVE <3

2011-04-30 @ 12:38:26
URL: http://laaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0