Beckham

Igår hade jag en mysig kväll med Barb och Nickie. Vi skulle hem till mig för att se på film, men stannade till vid en supermysig restaurang bara för att kolla. Det slutade med att vi åt en riktigt god italiensk middag. Jätte mysigt! Jag åt svamprisotto, det var riktigt mumsigt.
Efter maten tog vi bussen hem till mig och såg på två filmer och somnade i en hög i min säng. Frukost och prat i solen ute på altanen innan vi promenerade tillsammans till Kohimarama Bay där jag jobbar nu för tiden. Jag jobbar i East Suburbs Soccer Clubroom i deras bar/cafe. Jag blev omdöpt till Becks idag och jag är numera ansvarig för maten (toast, hot chips och american hot dag) Det var riktigt kul!

Nu sitter jag hemma och myser och har min bästa vän som sällskap över skype. Har även Scatty som sällskap, en riktigt trevlig kväll. Imorgon blir det jobb för hela slanten på ett nytt ställe som jag ska provjobba på. Longroom heter restaurangen, tydligen riktigt bra enligt Hamish, jag ser verkligen fram emot det! Det ska bli så kul och så får jag använda mina nya kängor och mina nya svarta jeans!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0