Glad Påsk!

Hemma har ni precis börjat firandet och här är dagen precis över. Den har spenderats med fina Louise i Devonport. Vi har ätit brunch, varit uppe på Mt. Victoria och sett på utsikten över Auckland (bilder kommer snart) och så har Louise slagit till och klippt sig kort. Det blev så fint!

Efter lite vila har vi varit ute och firat lite Louise, Nanda och jag. Vi gick till Louise favoritställe och satt och pratade länge, sen gick vi till en bar där vi åt lite snacks och pratade ännu mer, alla livets frågor var uppe på bordet. Intressant värre!

Nu ska jag hoppa i säng, vill få lite styrka gjort imorgon innan jag ska på lunchdate med mina eventuella framtida housemates!!!! Fingers crossed!

<3


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för en suuuper mysig dag gumman o lycka till med "intervjun" senare idag.... Vi senare då vi ska ut o röra på vårt lilla fett :) hahah

2011-04-24 @ 01:23:28
URL: http://laaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0