Glendowie

Hemma i soffan..
Det har varit en bra dag, gick upp vid 9, åt gröt och damsög och städade i Annas rum. Sen åkte jag hem hit för att mata katten och plugga lite. Blev klar med min research report idag, så nu har jag en sak ur vägen. Jag har lagat en massa mat också som jag lagt i frysen till senare tillfällen. Köttfärssås, currykyckling, paj och moussaka, så nu behöver jag inte laga mat på länge.

Kom precis ut ur duschen efter en härligt löprunda, 5 km uppvärming och 10 gånger upp i backen vid Glendowie primary school. Det gick riktigt bra!

Går dagen var riktigt mysigt, pluggade och sprang på dagen och sedan möttes vi jag, Louise, Nanda, Cheryl och Nandas två vänner vid bussen för att åka till Ponsonby social club. Där spelade Fernanda Takai, en braziliansk sångerska som jag tydligen kände igen en del låtar från, "must be an angel" t.ex., det var kul! Det var en av Nandas favoritartister så hon var jätte glad och vi tog en massa kort. Jag och Louise gick hem vid 11 och la oss, en underbar kväll!



Fernanda Takia

http://www.youtube.com/watch?v=dvywgpLNp9c&feature=relmfu

Nu lite film, Bed Time Stories, mys! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

En suuuuper mysig kväll, och en ännu mysigare dag i morgon när vi ska till Devenport :) wohoo!!! see ya sweetie!

2011-04-22 @ 13:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0