Stora damen

Ett stort grattis till min fina Lousie som idag fyller 24 år!

Nickie och jag utförde vårat hemilga uppdrag, frukost (muffin och te) på sängen och sång vid 7. Allt gick nästan enligt planerna, dock blev sången i dörren för vi fick ringa och väcka henne då dörren var låst.
Sen gick vi alla hem och sov lite till innan vi möttes för att gå på Auckland Museum. Det var mysigt och intressant, maorikultur, vulkaner och fin natur. Efter det gick vi och åt lunch på ett supermysigt litet café, billigt var det också, 47 kr för pumpa paj med chutney och mandlar och efterrätt, cholkadkaka med caramel och mörkt chokladöverdrag!

Nu sitter jag hemma efter lite shopping på Countdown med Nickie. Kvällen ska spenderas med film, plugg och lite nattfika när Louise kommer hem från jobbet.



Kommentarer
Postat av: Louise

Du är allt för underbar min älskade Rebecca!!!! Myspys med drinkar ikväll :) wohoo! Längtar!!!! :) Älskar dig vännen min <3

2011-04-27 @ 04:28:33
URL: http://laaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0