Lite smådepp sådär

Jag vet att jag ska vara glad och tacksam över att jag är här. Över att det börjar bli varmt igen och att jag ska åka iväg på utflykt med två av mina bästa vänner, men jag kan inte hjälpa att jag längar hem. Det har varit tre oerhört slitiga veckor och idag börjar ännu en till innan det bli två veckors lov. Jag har jobbat häcken av mig i skolan där vi drivit ett bageri och sedan på min praktikplats där jag fått göra ungefär samma sak, bakat olika sorters "rutor", knäckt ägg och så vidare. Inte världens roligaste, men det är kul att få se hur det fungerar i ett riktigt bageri och att faktiskt få inse att jag redan kan så pass mycket att jag skulle kunna börja jobba redan nu. Den här veckan ska jag gå kvällspasset 15-23 och hjälpa till med att göra alla tårtor som ät på beställning, det ska bli spännande.

I övrigt försöker jag träna för att bli av med mina hatade extrakilon och inte äta fullt så mycket skit. Fattar inte hur man kan göra såhär mot sin kropp, det är ju hemskt! Dock mår mina knän och hälsenor inget vidare så träignsbiten är knepig och jag önskar att jag kunde bli bra någon gång så jag fick vara med och träna på riktigt..

Ni ska veta att jag längtar ihäl mig efter er där hemma och att ni finns i varenda tanke. Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Och jag saknar dig becca! Har varit in på skype ett par kvällar nu, men du har inte varit inloggad... :(



längtar tills du kommer hem! Men du klarar av det här, jag lovar! Förstå vilken erfarenhet du kommer få på de månader som är kvar?



Tänker på dig! <3

2011-08-29 @ 22:04:33
Postat av: Anna L

Pssst! Det var Anna Larsson tidigare kommentar var från (a)

2011-08-29 @ 22:05:22
Postat av: jessica pettersson

Jag känner såå väl igen mig på allt som du skrev i detta inlägg... Hoppas du kan börja träna mer snart Kram från Chile!

2011-09-19 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0