Long time..

Nu var det ett tag sen jag skrev sist. Det har varit fullt upp med skola, träning och sjävlklart umgänge med vännerna. Skolan går fin fint, fick 94% på mitt skriftliga prov som jag gjorde i tisdags och imorgon har jag mitt praktiska prov på börd, jag tror det kommer gå bra. Träningen är hur kul som helst! Vi kör hårt med snabbhet och styrka, gym efter varje träning med styrkelyft och mycket strech. På bana kör vi korta snabba ryck men även lite längtre, 150-200m. Det är så kul! Men just idag blir det vila för mig, hälseneinflamation och ont i knäna är ingen bra kombo och jag kommer ändå inte få ut något av tränignen i den här konditionen. Jag ska kyla hälsenorna och göra lite små övningar för att få birt det. Umgås med vännerna hinner jag med på kvällarna och helgerna när jag inte jobbar. Igår var jag med Jeanna och Nickie och vi hade det underbart som vanligt, imorgon har vi middagsmys och Nanda lagar maten. Helgen blir till att jobba häcken av sig och få in lite pengar, men på lördag kväll ska vi på invigning av den nya hamnen i stan och se på hur fint de gjort det där.

Här kommer, som jag fått beställt, lite bilder på det jag gjort i skolan såhär långt. Efter den här veckan drar vi igång industriel erfarenhet, vilket innebär massproduktion och praktik på arbetsplats.

Här ska jag göra min praktik:

http://www.thelittlecakekitchen.co.nz/




Kommentarer
Postat av: Jessica P

Åååå va gott det ser ut! Jag vill smaka hihi =P. Härligt att höra att det går bra för dig i skolan, jag har lite smått börjat nu jag med =). Kram på dig från Chile!

2011-08-06 @ 02:05:51
Postat av: Rebecca

Hur känns det Jessica? Har du kommit iordning med allt, boende och så? Är det knepigt med spanskan? Kram

2011-08-08 @ 08:49:15
URL: http://nzbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0