Uppe med tuppen?

Njae.. det var mycket tidigare än så. Idag gick jag upp 05.15 för att äta lite frukost och bege mig till skolan. Vi har nämligen något som kallas för shop production den här veckan. Det innebär att vi arbetar i arbetslag och skolaköket fungerar som ett riktigt bageri, vi bakar, dekorerar och säljer sedan allt i skolans cafe/butik. Jag hade turen att hamna med fyra toppen tjejer och slapp knäppisarna i klassen. Jag, Amelia, Lisa, Chrystal och Sarah har de här två första dagarna fått äran att producera alla bakelser och första dagen gick som smort. Jag är gruppledare de här två första dagarna och mina lagmedlemmar lyssnade och hjälpte mig väldigt mycket, det var skönt.

Efter skolan gick tog jag bussen hem för att vila mina hälsenor och behinnor, ingen träning idag med andra ord... Det är lite surt nu när jag har en så bra grupp och toppen tränare att jag ska gå och få ont. Men jag vilar den här veckan så kanske det blir bättre, har köpt hälinlägg til skorna också, så nu hoppas jag verkligen på förbättring!

Väl hemma satte jag, efter ett avsnitt av Shortland Street och lite mellanmål, igång att storstäda. Mina "flatmates" har haft två partyn här hemma i helgen, de har städat efter sig, men jag käde att det behövdes en ordentlig städning. Det blev fint i köket, mitt rum och sen damsög jag överallt. Det är så hemtrevligt här nu, jag trivs så bra och när man har tid på sig så är det faktiskt väldigt kul att städa. Nu är det ordning på allt, jag behöver verkligen den här tiden på vardagarna eftersom jag jobbar hela helgerna så missar jag tid till att städa och plugga. Men som sagt, nu är allt sådant klart!

Imorgon blir det skola 07-13 och sen hoppas jag på lite umgänge med vännerna på WSA, längtar efter dem, har inte sett dem sen i lördags. Just ja gölmde nästan, jag lyckades göra en tatuering i lördags efter jobbet, ett ankare på handleden. Det gjorde inte särskilt ont och det blev väldigt fint, hon som gjorde den var mycket duktig.Här kommer en bild. Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Louise

Love your Tattoo :) wohoo

2011-08-11 @ 01:31:17
URL: http://laaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0