Hongkong airport

Nu sitter jag vid en dator pa hongkongs flygplats. Vi landade har for ungefar en och en halv timme sedan och sen dess har jag sett mig runt lite. Det ar en stor och mycket fin flygplats som ligger mellan hoga berg och havet, det kanns lite som en saga nar man tittar ut genom fonstret. De har verkligen tankt till har, de har fri tillgang till internet och massa stolar dar man kan sitta och vila, helt perfekt for mig som ska vanta 12 timmar tills mitt flyg till Auckland gar.

Resan hit gick bra, flog fran London for ca. 12 timmar sedan efter att ha spenderat natten i min nya onepiece pa en bank i avgangshallen, mindre mysigt... Flygplanet vi akte med hit var jatte stort, det storsta jag akt med. Jag hade egen tv i satet framfor och dar kunde man se pa film, tv serier, dokumentarer och spela spel. Vi fick middag (kyckling och ris) och frukost (omelett med bacon) och sedan kunde man saga till om man ville ha nagot mer som t.ex. en cola, det tog jag! Jag hade ingen pa satet bredvid mig sa jag kunde sova skont och breda ut mig under hela resan, underbart!

Jag onskar att jag hade haft nagon med mig att dela alla de har upplevelserna med... Jag far gora mitt basta och lagga upp lite foton har sa fort jag kommer fram till huset i Auckland. Jag langtar efetr att fa traffa Madelene och hennes pojkvan, jag hoppas de kommer trivas med mig och jag med dem. Det pirrar lite i magen nar jag tanker pa allt som jag kommer fa uppleva, allt nytt. Jag ser mest fram emot skolan, jag vill verkligen komma igang och lara mig allt nu.

Nej nu kanner jag mig lite snurrig, blodsockret ar nog pa en valdigt lag niva just nu, dags for lite nudlar i sjalvaste Kina kanske? Ska ta en svang och se efter vad de har att erbjuda har.

Vill bara passa pa att skriva att jag saknar er mamma pappa och Malin, jatte mycket, jag alskar er!
Hej pa ett tag! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

åh, becca! vad roligt allt låter, jag skulle velat följa med dig! :) keep us updated! puss!

2011-02-14 @ 08:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0