Puss och kram

Det har varit en stressig men underbar vecka. Allt är i stort sett klart nu och resväskan är fylld till minsta centimenter. Nu är det bara att hoppas på att den inte väger så mycket!

Igår hade vi födelsedagskalas för pappa här hemma, kusiner, mor- och farföräldrar var här och fikade, det var jätte mysigt. Jag fick träffa alla innan jag åker och säga hejdå på riktigt, jag kommer verkligen sakna dem!
Idag har jag spenderat dagen i Stockholm med bästa vän. Jag fick en superfin hejdåpresent, en onepiece. Jag har haft på mig den sen vi kom hem från Stockholm och jag trivs mycket bra i mitt nya favoritplagg.

Det är mycket känslor och kärlek just nu, det är både härligt och jobbigt på samma gång. För att citera Savage Garden: "You don't know what you've got until you say godbye". Det stämmer verkligen, jag har kommit fram till att jag har ett underbart liv här i Sverige och jag vet att ingenting i världen kan ersätta det, men det här kommer bli ett äventyr som kommer finnas i mitt minne för resten av livet och det kommer ta mig ett steg närmare min dröm.

Nu längtar jag till lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0