Soffmys

Jag gick och la mig tidigt igår och vaknade därför tidigt idag. Vaknade egentligen av att en superstressad lillasyster springer runt och fönar håret. Hon var försenad till tåget och jag ryckte in och packade väskan. Till slut fick hon i alla fall skjuts in till stan och allt ordnade sig, tack till Mathildas pappa!

Nu sitter jag i min nya mysoverall med två rostade mackor och en kopp varm choklad och ser på Rum för en stjärna på tv3 play. Det är någon knas med tv:n, inga kanaler.. Jag har det riktigt bra och snart kommer Sam!

Kvällen kommer innehålla två träningspass med familjen och sedan ett restaurangbesök på Grekens. Lite bilder från de här sista dagarna i Sverige tänkte jag lägga upp här imorgon. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0