Tisdag idag

Idag är det tisdag, på lördag bär det av! 18.35 går flyget från Arlanda till Heathrow och sedan vidare mot Hongkong och mitt mål Auckland!

Nu har jag packat hela förmiddagen och alla bitar börjar falla på plats. Det är mycket kvar, men det närmar sig med små steg. Det är omöjligt att få med sig allt man vill ha. Övervikt redan och då är inte ens mina kläder ipackade! Det blir till att ta ut allt och rensa ännu en gång.

Boende är helt bestämt nu, jag börjar med att bo några månader hos en tjej som heter Madelene och kommer från Sverige och hennes pojkvän. De hyr ut ett litet rum med tillgång till kök, badrum och internet, det känns bra faktiskt!

Ikväll blir det middag med Öregrundstjejerna och sedan ska jag sova hos min bästaste vän :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa Friberg

Åh, hoppas att du får det så himla bra Becca!! Jag är faktiskt lite avundsjuk! Du kommer få en massa erfarenheter och jag kommer följa dig slaviskt genom bloggen :-) STOR KRAAM

2011-02-08 @ 15:12:07
URL: http://linneafriberg.blogg.se/
Postat av: ylva

Nej så roligt!:D men kommer man inte se dig på två år nu? :(

2011-02-10 @ 10:54:00
Postat av: Rebecca

Tack Linnéa!



Nej nu blir jag borta i två år, kanske kommer hem tre veckor i sommar, lite beroende på hur det ser ut med pengar och jobb.



2011-02-11 @ 10:02:01
URL: http://nzbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0