Whitehaven road

Mitt nya hem för i alla fall några månader, helt underbart! Solen skiner och det är runt 25 grader varmt. Jag har bara shorts och linne på mig och det är nästan för varmt ändå...
Huset är ganska litet men mitt rum är stort och jag får plats med allt jag behöver. Jag trivs redan superbra. Madde kom hem för en stund sedan, jag fick ta mig hit själv och öppna med en gömd nyckel då de båda jobbade idag. Hon är en supergullig liten tjej som verkligen gillar att prata mycket, jag tror jag kommer komma bra överens med henne. De verkar lättsamma båda två och väldigt givmilda.

I övrigt bor här en katt och på tordagar kommer en tjej och städar. Det är perfekt det!
Nu ska vi åka och handla för i kväll ska vi grilla, mums! Det var inte igår...

Önskar att ni alla där hemma kunde få se hur vackert det är här med massa gröna kullar med små gulliga hus på, hag förstår varför alla tycker om den här platsen. Jag saknar er alla <3

Kommentarer
Postat av: anna T så de så

fan vad avundsjuk jag är!!!! hur ser det ut i området å så då? fint?

2011-02-15 @ 17:31:24
Postat av: anna T igen

och jag saknar dig!!!!!!!!!!! bajskorv.

2011-02-15 @ 17:32:01
Postat av: Rebecca

Det är ett fint område med massa små hus och fina grönområden, 10 min promenad till stranden ;) saknar dig med <3

2011-02-17 @ 11:57:36
URL: http://nzbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0