Packning

Nu är det inte alls långt kvar och jag tänkte att det kunde vara bra att fundera ut vad jag ska ta med mig. Har rensat garderoben hela förmiddagen och har faktiskt lyckats få ner kläder, skor, handduk och sängkläder i en väska på 18 kg! Gränsen är 20 kg så jag måste antagligen försöka ta ut lite saker ändå.. Så nu är det nästan tomt i garderoben, lite i väskan och mycket till lillasyster.

Håller även på att fixa filmer till datorn så jag har något att göra på flygresan. Det börjar kännas som det är på riktigt nu.. Innan har det bara varit något jag gjort på min lediga tid, fixat papper och planerat, men nu är det bara en månad och 8 dagar kvar! Som jag skrev tidigare, det ska blir hur kul som helst! Men samtidigt kommer jag sakna alla här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0