(God)dag

Har varit en mycket mycket mycket kall dag i Auckland idag. Långkalsonger på! Sen bar det av till skoaln där vi förberedde wienerbröd som vi ska baka imorgon, en sorts annan deg för något annat som vi också ska baka imorgon och sen gjorde vi någon slags bulle i en långform som blev super god. Efter skolan mötte jag upp med Jeanna och Louise och vi gick till Esquires och fika/pluggade. Vi fick mycket gjort och fick även äta Auckland (enligt mig) bästa muffins. Jag åt en med mocca smak och Jeanna en med äpple och kanel.

Senare kom också Nickie och vi mös i flera timmar. Runt halv 6 begav jag mig hem för lite köttfärssås, första lagade målet på länge, mums! Nu sitter jag i sängen och ska bli lite nostalgisk genom att se på "Jul i Kapernum". Kan inte bli mer passande en kall dag som denna.

Imorgon har jag sovmorgon och efter skolan ska jag hem till Rebecca Rains och plugga, äta middag och sova över, det ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Louise

Super mysig dag, älskar att mysa på Esquires :D

2011-07-27 @ 11:14:28
URL: http://laaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0