We, you, us, them, the GIRLS!

Nu är vi äntligen samlade alla igen. Våran älskade Nickie kom tillbaka från en helt underbar semester i Grekland, jag tror nog jag är lite avundsjuk. Hon hade haft det hur bra som helst och blivit super brun så klart..

Vi tog tillfället i akt att när vi alla var samlade annordna en tjejkväll. Louise, Jeanna, Nickie och jag åkte till New Market för att köpa mat som vi skulle laga till kvällen, det blev även lite shopping för Louise. Dagen till ära skulle vi laga kycklinggryta med frukt, ris och till efterrätt blev det bärpaj med valijglass, mums!

Vi lagade och åt mat, babblade och träffade massa nya roliga människor som anlänt till WSA. Kvällen gick och jag tror inte jag haft så kul på länge, jag blir så glad av mina tjejer. Sent slumrade jag och Jeanna i hennes säng och allt kändes precis som vanligt.

Imorse kollade vi efter nyheter på vad som hänt i Norge, fick se det på internet och det är ju hemskt! Jag hoppas verkligen de reder ut det som hänt och att det inte händer något mer.
Vi gick sedan och köpte lunch och satte oss i solan i Albert Park och mös med tidningar, jag, Jeanna och Nicola. Sen var det dags för jobb på fotbollsplanen, vilket jag precis kommit hem ifrån. Nu ska jag bara hänga tvätt och sen hoppa i säng. För imorgon börjar jag på mitt nya jobb!

Wish me luck! Night <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Det va en helt underbart galen och rolig kväll... jag har fortfarande inte hört vad du hittade på när jag inte va med dig!!! vi får snackas i morgon, tisdag :) love u darling <3

2011-07-25 @ 14:13:14
URL: http://laaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0