Äntligen!

Nu händer det grejor minsann. Har fått mitt rum i Ponsonby, kan flytta in snarast möjligt. Tränade också för första gången på länge ikväll, så underbart! 8x150m precis så som jag gillar det! Känner fortfarande av att jag är lite hängig, men jag pratade med Neil (tränaren) och han gav mig en massa tips på vad jag kan äta för att bli frisk fortare. Han har även skickat ut en plan för vad vi bör äta just nu för att få ut maximalt av träningen. Baserat på studier av det ryska "sprintersarna" och de austrailensiska. Seriöst blir det nu. Plugg och satsning på löpningen i mitt nya rum, kan inte bli så mycket bättre!

En bra dag med andra ord, men nu är jag trött. Puss och godnatt mina älskade svenskar <3

Snart är jag kanske såhär bra..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0