Mitt nya hem

Nu har jag officiellt flyttat. Mitt nya rum är inte jätte stort, men det kommer bli riktigt mysigt. Har redan haft en rolig kväll med två av mina flatmates, Cleo och Jason. De är super snälla och Jason hjälpte mig att flytta det sista från Glendowie idag. Jag kommer trivas bra här. Nu sitter vi i soffan och ser på Gudfadern 2 och ska sen ut på promenad. Måste hämta upp min säng idag också, sen är jag verkligen back on track!

Ska fika med Louise och Nanda också om jag får tid, längtar efter dem! Lägger upp bilder på rummet när jag fått lite ordning.

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Louise

äntligen faller ditt liv på plats ;) lol!!!!! Lycka till i ponsonby gumman :D

2011-06-06 @ 05:36:15
URL: http://laaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0