Observationer

Ja som sagt, nu har jag boat in mig i mitt nya rum och nya hem för de närmaste 9 månaderna. Jag trivs bra faktiskt, läget är perfekt och mina "Flatties" är helt okej. Har redan gjort mycket roligt med dem, sprungit, handlat, ätit efterrätt och dansat uppe på Ponsonby Rd. Som lovat kommer det komma lite bilder från mitt nya hem inom kort, ska fota lite imorgon och även omgivningarna runt där jag bor. Jag är nämligen helt ledig imorgon! Första gången på länge som jag har en dag där jag inte behöver göra något alls, ska bli så skönt! Dessutom ska jag gå och lägga mig tidigt ikväll så jag blir pigg och utvilad. Uttrycket att man behöver skönhetssömn stämmer verkligen. Jag ser ut som jag vet inte vad, blå under ögonen och röd rosiga svullna kinder. Det går bort med några härliga sömntimmar i min nya säng med huvudet på örngottet från syster yster.

Nu sitter jag och myser i mitt rum med Pparadise City" på en skön lagom hög nivå och njuter av den ljuvliga doften. Har nämligen varit på orientalisk affär och köpt "luktpinnar" som ska ge en positiv inställning till livet tydligen. De luktar i all fall gott. Plus att den där affären är helt underbar, allt man kan önska sig! Mitt område här är så spännande, jag måste lägga upp bilder så ni får se alla "udda" företeelser.

Men det får vänta till morgondagen, nu till sägen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0