97 %

Hade bestämt mig för att ge 100 % i skolan, inte riktigt men väldigt nära. Provet idag gick fint, det var riktigt kul att få göra allt på egen hand utan någon som rättar en, lite fel blev det, pajskal lite brännt och för små choux buns. Men i det hela är jag nöjd. Det bästa var på teorin när vi fick lära oss skriva med choklad, så kul! Nu kan jag skriva på alla tårtor som bakas hemma hos mig och mina vänner i framtiden.

Sprang hem från skolan, 9 km är det har jag upptäckt nu, det står ju i marken hur långt man sprungit... Det var skönt och när jag kom till St. Heliers hoppade jag i havet i sporttop och trosor o gick barfota hem, sommar på riktigt.

Mumsig middag fick jag till idag, pasta carbonara, en av de bättre jag gjort. Sedan maten jag jag hängt med Madde framför tv:n och nu sitter jag med lurar och röda sockar i mitt rum och myser till härlig musik!

Mina assessment items:



Har hittat en ny fritidsaktivitet, på torsdag ska jag på cheerleading/tumbling i Albany, det ska bli jätte kul att få testa på något nytt (halvgammalt) och träffa lite nya människor, spännande!



Kommentarer
Postat av: Louise

Du är sååååå duktig gumman :) älskar dina bakelser!!!! MUMS!!!!

2011-03-28 @ 09:50:15
URL: http://laaallan.blogg.se/
Postat av: Louise

Du är sååååå duktig gumman :) älskar dina bakelser!!!! MUMS!!!!

2011-03-28 @ 09:50:59
URL: http://laaallan.blogg.se/
Postat av: Piraten

Cheerleading? Visst skulle du öka träningen, men det där räknas fan inte... :P

2011-03-28 @ 18:59:24
Postat av: Kung(muk)

Kapten Jack Sparrow kunde inte ha mer rätt, synd att vissa inte förstår bara.. ;)

2011-03-28 @ 21:45:14
Postat av: Rebecca

Nej, det räknas inte att hoppa runt i en mjuk hall. Vi har ju inte tränat 3-4 ggr i veckan hela våra liv, det är bara fotboll och modevisning som räknas ;)

2011-03-28 @ 22:09:09
URL: http://nzbecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Nej att hoppa runt i en mjuk hall räknas inte, vi har ju bara hållt på med en hobby tre gånger i veckan... Fotboll och modevisning är det enda som räknas ;)

2011-03-28 @ 22:13:08
URL: http://nzbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0