En vanlig dag...

... jag har det bra idag. Var upp vid kvart i 6 för frukost och packning till skolan. Lektionen var kul, vi bakade choux-buns och eclairs och på teorin förberedde vi oss för det skriftliga provet vi har imorgon och det praktiska provet vi har nästa måndag.
Dagen bakverk gick jag upp med till Barb för att lämna där till Nickie som älskar eclairs. Vi såg Click och pratade om livet innan jag tog bussen hem. Nu har jag ätit mumsig lansange som Madde gjort och alldeles för mycket godsaker, tur att jag har min plan för morgondagen! Jag ska upp och springa in till stan, börjar inte för än 12 så jag har gott om tid att duscha i skolan innan provet.

Nu ska jag plugga lite till innan jag hoppar i säng. Hoppas på lite skype med min älskade syster imorgonbitti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0