Lata dagar...

Onsdag och torsdag, mina lediga dagar, har spenderats på bästa möjliga sätt. Onsdagen började med skype med båda Anna L och Sam, sedan blev det en löptur till den stora parken där jag körde intervaller och styrka (träningsvärk så det skriker om det i benen idag). Jag hade planerat att gå ner till St Heilers Bay och ligga på stranden, men vädret tillät tvärr inte det så jag såg på två avsnitt av Nigellas cooking och Systrar i Jeans 2, samt åt lite glass!
Vid 5 duschade jag och gjorde mig iordning för kvällen och tog sedan bussen in till stan och till Louise. Jag hjälpte henne med maten (ungsbakad lax med pasta och god sallad) innan de andra kom efter att ha varit i skolan. Vi åt och pratade om allt möjligt ett tag, fixade oss fina och sen bar det av mot Margarithas, en club nere  på stan. Vi var väldigt många, hela tjejgänget plus lite kompisar och så alla amrikanare och normännen, vi dansade och hade kul natten lång och sussade sedan sött.

Torsdag, uppe vid 10, fick underbar frukost av Anna, avokadomacka med ägg, frukt och varm choklad. Jag ska försöka bli adopterad av henne och pojkvännen Klas när jag kommer hem tror jag.
Jag åkte hem bytte om och mötte upp de andra vid Newmarket där vi shoppat hela dagen. Ikväll hade vi tänkt gå på konsert men jag är lite trött och sparar mig gärna tills imorn då vi ska ha girlsnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0