Sjukling

Onsdag och torsdag har varit mysiga, men också jobbiga dagar. Mitt halsont har hållt i sig och jag låg i soffan framför film hela onsdagen, tvättade lite och sov också. På kvällen åkte jag in till stan för att äta med tjejerna. Louise hade gjort mumsig kycklinggryta och vi åt lite svenskt godis som Jeanna fått av sina föräldrar, så gott!

När jag skulle hem så ville mina extra mammor att jag sov kvar, Anna och Jeanna gav mig alvedon, choklad, te och Jeanna lånade ut sin säng till mig och sov själv på soffan, kan man ha bättre vänner? Skulle inte tro det..
Jag vaknade vid 7 och gick iväg till skolan och vilken tur att jag sov i stan, för när jag kom dit var läraren sjuk och lektionen iställd, jobbigt om jag skulle åkt ända från mig.. Jag gick upp och la mig i soffan och sov lite, åt frukost med damerna när de kom upp och sov sen fyra timmar till. Vid 4 åkte jag hem, lagade mat och packade inför imorgon.

Imorgon ska vi nämligen ta en bil som vi hyrt och åka till Bay of Islands, lite bad, mat, sol och förhoppningsvis lite surfing, kan bli en bra födelsedagshelg! Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg och kry tills imorn, tjejerna kommer förbi med bilen vid 9 och innan det ska jag hinna pratat med päronen på skype! PUSS

Kommentarer
Postat av: Hannah

Grattis i förskott Beccis!

2011-03-31 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0