Weekend

Fredagen innebar skola för in del, jag började 10 och slutade lite tidigare än planerat 16.30. Vi bakade äppelpaj och jag tog med mig den upp till mina fina tjejor. Vi gick ner till Warehouse och köpte lite prylar, haddukar, kuddar, bestick och sånt, på vägen hem hämtade jag upp lite nudlar med kyckling och sen mös vi uppe i 13. Efter maten kom alla dit och vi åt paj med vaniljglass, fixade oss fina, KLIPPTE LUGG! och gick ner till 9G där Marissa (en tjej från Canada) och några till vi känner bor. Det var massa folk där och vi hade trevligt och pratade mycket om våra olika kulturer och så. Det är verkligen jätte intressant, jag pratade med en kille från Indien och hur det ser ut för ungdomar där, det är så kul att få veta. Sen skulle de andra ut på Margarithas, men jag hade glömt mitt pass hemma så jag gick hem och sov.

Idag mös vi framför tv:n hela morgonen och vid 1 åkte jag hem för att byta kläder och hämta mitt pass utifall att vi skulle gå ut på kvällen. Jag pratade lite med Madde, sov en timme och åkte sen tillbaka in till stan. Vi gick på bio vid 6 och såg en superbra film med Nathalie Portman och Ashton Cutcher, på det blev det varma mackor och resterna av pajen. Nu sitter jag i Jeannas rum och ska snart sova. De, hon, Louise och Nicola var på lasergame när vi var på bio så de gick på den sena föreställningen och ska kanske ut sen. Jag hänger vid datorn en stund till sen hoppar jag i säng. Imorgon ska vi upp tidigt och se melodifestivalen på SvtPlay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0