Dags att rycka upp sig

Nu har det gått nästan 4 månader sen jag kom ner till Auckland. Alla de månaderna har varit underbara, men nu börjar verkligheten komma ikapp mig. Jag kan inte vara uppe till 2 varje kväll och jag kan inte äta precis vad somhelst. Min kropp mår inte bra av att inte få bli trött av riktigt hård träning. Jag måste ta tag i det här nu. Jag har haft alldeles för många ursäkter, jag bor så långt bort, jag är så trött, jag har ingen mat.. Skärpning Rebecca! Snart ska du flytta, du blir pigg av träning och att gå och handla är inte alls svårt. Jag hoppas att allt gå bra med huset, att vi får det. Jag behöver byta miljö, behöver starta ett eget liv, just nu känns det som jag bara är en del av alla andras liv.

Nu blir det en dusch och sen jobb till 7. Vi skulle gå ut ikväll alla tjejer, men jag vet inte om jag är så sugen längre.. Vi får se, det är bara en liten deppig dag idag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0