Fail

Nu har ingenstans att bo, IGEN! Det var något med Joe (killen som skulle bo med oss), han hade fått böter för att han felparkerat och de ville inte hyra ut till oss p.g.a. det, ibland ska man bara inte ha någon tur alls. Så nu blir det till att börja om från början igen, suck!

Som tur är har jag min kära vän Sam med mig på Skype, han får mig att inte tappa humöret helt, skönt. Visst skulle det vara så mycket lättare att leva om jag visste att jag hade någonstans att bo när jag kommer tillbaka efter sommaren och visst skulle det vara mycket lättare att leva om jag kunde få bo närmare skolan och fick lite mer tid till att plugga och träna istället för att sitta på en buss hela tiden. Men livet kunde varit sämre, jag kunde ha varit kvar på City Mail, jobbat häcken av mig för ingen lön alls och missat det här underbara landet. Positiva tankar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0