Happy Birthday

Vill säga ett stort grattis till Sam som fyller 20 år idag, men även till Malin som fyllde 20 i lördags, så stora mina vänner håller på att bli!

Idag har varit en mycket bra dag, ledig från skolan och helt okej väder. Har tränat, underbart! Ätit pasta med köttfärssås och nu sitter jag och pluggar lite inför provet på torsdag. Ska lägga mig tidigt idag så jag orkar upp och träna lite innan skolan. Jag börjar inte för än 12 imorgon så det blir en lugn och skön morgon, följt av rolig teori och sen praktiskt prov som kommer gå så bra så!

Åh ska också säga grattis till Uppsala Mix som tog hem ett SM silver igår, sitter här och är riktigt imponerad! Bra jobbat killar och tjejer!

Nu, skype med födelsedagsbarnet!


Sam, nöjd och glad utanför Ben&Jerry's butiken i Gamla stan (Stockholm)



Vräldens bästa Karlsson på tåget från Uppsala till Knifetown <3

Kommentarer
Postat av: Kingen

Faan va jag älskar glass.............. Och Snobben! xD

2011-05-19 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0