It's raining

Regn, regn och åter regn, nu har den Nya Zeeländska vintern börjat. Det positiva är dock att det fortfarande är varmt och att det inte blir så mycket värre än såhär, 15-20 grader och regn är inte en helt fel vinter. Det har varit mycket på gång sedan lovet. Jag har börjat på friidrott, kör sprintträning 3-4 gånger i veckan. Jag har fått mitt jobb, jobbar 2-3 gånger i veckan och det är full fart i skolan, fem prov sammanlagt på två veckor, hurra!

I övrigt försöker jag umgås så mycket jag kan med mina vänner och samtidigt hinna med lite ensamtid framför datorn eller tv:n. Jag är också ute på akt efter nytt boende, går väl sådär, men det ska nog ordna sig!

Idag sitter jag hemma och pluggar järnet inför morgondagens och fredagens prov. Ska laga mat (lunch till tor, fre) och plugga lite mer.

Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

välkommen tillbaka gumman :) fortsätt kämpa på, snart får du åka hem på semester!!! Älskar dig!!!! <3

2011-05-11 @ 23:40:16
URL: http://laaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0