Nu längtar jag hem

Det börjar bli mer och mer hemlängtan ju närmare hemresan jag kommer. Jag tänker på min älskade familj varenda sekund på dygnet och jag önskar verkligen att de var här hos mig. Jag saknar känslan av att vara tillsammans, att få komma hem till någon som väntar och som har längtat efter att få se dig. Igår fyllde mamma år, stort grattis från mig! Jag saknar dig och jag vill att du ska veta att jag verklien uppskattar varenda liten sak som du gjort för mig. även om jag tycker att du är tjatig och jobbig när du frågar mig om allt, ska kommentera och rätta till när jag gör något tokigt eller när du ger mig dåligt samvete för att jag inte tränar ordentligt. Allt det där är det som jag saknar just nu. Allt du gör har fått mig att bli den jag är och just nu är jag inte så som jag vill vara. Jag vill träna varje dag, jag vill göra rätt beslut, men det är du som får mig att göra det. Man vet inte vad man har för än man inte har det längre, det stämmer så bra! Familjen är det viktigaste du har, jag har insett att inget i världen kan ersätta den säkerhet och glädje som du har i din famillj. En dag ska jag ha min egen familj och jag vet precis hur jag ska uppfostra mina barn och vad jag ska ge dem för att ge dem den bästa uppväxten ett barn kan få. Jag ska vara precis som mina egna föräldrar. Ni är världens bästa, jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: syster

inget slår vår familj och vi tänker på dig varje sekund här också! Jag älskar dig syster <3

2011-05-22 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0