Söndag

Idag är det söndag, siste dagen i veckan. Veckan har varit helt okej, har fått mycket gjort, skola, plugg, jobb och letat boende. Idag har jag pluggat hela dagen och gjort färdigt mina två uppsatser och räknat klart alla uppgifter i "calculations" boken. Det känns riktigt bra, nu kan jag bara fokusera på det praktiska och ta det lugnt på kvällarna, äntligen få tid till att börja träna igen.

Dock är jag sjuk just nu, riktig rethosta, jag undrar vad den kommer ifrån, har haft det flera gånger sen jag kom hit. Kan vara något med vädret, att det är kallt och varmt om varannat och väldigt kallt på nätterna i mitt rum. Jag var och köpte hostmedicin idag, hoppas den fungerar!

Imorgon ska vi baka prinsesstårta i skolan, det ska bli spännande. Gilles har frågat mig en massa frågor om "den svenska tårtan" förra veckan, men vi ska tydligen inte göra den riktigt som vi gör den. Såhär ska den se ut:



Nu blir det nog en film, det är redan mörkt ute fast än klockan bara är halv 6! En varm dusch skulle sitta fint också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0