Det regnar, men det är solsken hos mig

Idag är en sån där tråkig, regnig söndag. Men jag har tur, jag har underbara vänner som ställer upp, lyssnar och finns till. Jag har varit "ledig" från jobbet den här helgen och det har varit så skönt! Jag behövde lite tid för att bara ha det bra. Jag hat umgåtts med Jeanna och Nickie väldigt mycket, vi har varit på marknad, ätit god mat och haft det mysigt. Mina vänner kan verkligen få mig att bli glad, de kan vara de bästa som finns, jag älskar dem!

Imorgon börjar ännu en ny vecka. Jag har ett prov på måndag och mitt praktiska prov på tisdag, sen har jag turen att få vara ledig onsdag och fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Erbjuder hårförlängning i Gävle för endast 1600:- i mars. Förlänger med keratinvax. Det ingår hår, isättning, inklippning, skötselråd. Sweetness.n.nu

2012-03-05 @ 15:08:20
Postat av: Louise

Dax att uppdatera kanske ;)

2012-03-22 @ 05:35:27
URL: http://laaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0